BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 16, 2009

SeLaMaT HaRi RaYa!!!!!





salam...alhamdulillah..nk dkt sebulan kite b'puase..x lama lg nk raya. YAHOO!!!! well, actually x la sronok sngt nk raya coz thun nie wat da 1st time aku kene bg duit raya...huhuhuhu. kopak duit nyah... anak2 sedara aku dh la ramai.. anak buah lg...aiyo...bankrupt. yg best nyer raya nie aku dpt cuti pnjang..almost 1 week..n dpt jmpe my cousins (dh lame x jmpe dorunk..rindu bangat!!!). baju raya aku just beli jer..kuih raya pun just kuih tunjuk (i don't know..myb kitaorg akan wat 1@2 jenis kuih lg kalo ade masa..myb..). aku agak t'kilan coz x sempat nk blanje family aku buka pose kat luar time ramadhan nie...my sis x dpt balik la..my bro plak ade tuition... nk terawih lg..so mmg x de masa nk buka kat luar. x pe2..insyaallah..aku akan blanje gak family aku mkn luar..ini janji aku masa dpt gaji 1st (tp asyk tangguh jer..huhuhu). anyway...di kesempatan nie aku nk ucapkan slamat ari raya kat sume kawan2 aku especially alif, mira, nor, fuza, riza, maria, sya n ramai lg la (nk taip sume nama kang penuh plak blog aku nie..hehehehe). kalo ade ape2 yg x senangkn ati korunk time kite b'kwn..aku menyusun 10 jari minta maaf zahir dan batin..halalkn sume mkn minum aku. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!!! MAAF ZAHIR DAN BATIN!!!

0 comments: