BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 7, 2009

GooD LuCk My LiL BrO!!!

salam..today is da day..PMR!!!! ari nie adik laki aku yg paling bongsu amik PMR. mlm td quite excited tgk die study..(cam dlm mimpi jer) hehehehe well ijat..along doakn ko b'jaya dpt jwb exam dan m'dpt result yg m'banggakn mak dan ayah. CHAYOK2!!!! aku dh janji ngan adik aku sorang nie kalo die dpt lbh dr 5A sekurang2 nyer..aku akn belikn ape jer yg die nk. 2 janji aku kat die (abiz ler duit aku..x pe..tong2 ngan mak ayah nanti..hehehehe. ish..tibe2 cam rindu jer nk stud kat skolah balik... arrrghhhh... rindu ngan kwn2 aku..tikah..wani..syuk..fiza...raidah..azreen..sejak aku duk putrajaya nie aku dh lost cntact ngan dorunk..waaaaa!!! huhuhuhu. okla..dh cdih nie..nanti aku post lg yerk..papai.salam.

0 comments: